Thursday, February 17, 2011

terkenang satu ketika dahulu...

hehehhe..teringat masa dulu...xsangka masa sekejap je berlalu.rasa baru je tahun enam..huhuhu..ni aku nak share kenangan dari aku tadika sampai la ke uni - :)


makanan faveret dulu :P

1)tadika / sk rendah : suka main - pondok -pondok..tapi kekadang nak main perang2 ..sepupu aku x lyn sebab diorang lelaki.
- suka kutip biji getah dalam kebun getah :P
 - balik pada tadika jalan kaki okey..aku rasa adela 3 km...xde masalah diculik pon.:P cuma takut kat lembu,sebab selalu kena kejar hahaha!!!
- selalu masuk pertandingan bercerita /melukis
-gosok gigi tepi longkang dengan berus hijau kecil dan segelas air ;P
- UPSR hanya 4 subjek..actually 3..bm kan ada dua
- suka tgk flashmen,maskmen,kesatria baja hitam,oyuki,miro attack (xingt ejaan hihihih)
 - suka main ting ting,tuju selipar jugak ..hihhihi
-kertas periksa cikgu guna mesin gelek
 - malam hafal sifir,kalau x cikgu cubit sampai lebam..aiyakkk
-suka beli dindang dan tora

antara boyfren idaman.hahah!!

2)sekolah menengah/MRSM:
 -masuk alam remaja ni,aku sekolah bandar.actually pekan la dari form 1 - 3.pastu masuk mrsm lak form 4 sampai form 5
 - masa tu minat betul dengan boyband bsb,911,nsync..bla bla...kru ..semua tumbuh macam cendawan:P
- langsung xreti komputer apetah lagi nak print
-masa ni budak 2 lelaki suka rambut belah tengah..hahahaahahahahah!!!choyyyy!!
- senior mrsm aku jahat nak mampus..mmg aku aim la korang..cisss ....adeke kumpul kitorang pukul 3 pagi,simbah dgn air rendaman baju diorang..mmg jahat..tapi xsemuala
- masa di dorm siti aisyah,dalam 52 orang tu,aku sorang jela yg tukang buang katak dalam almari kawan aku setelah disabotaj senior..hhaahaha!!
- badan tembam sebab famili asyik pos makanan..selalu la nama aku dilaung oleh LDP dari bilik siaraya suh ambik makanan..hihihhi



antara koleksi hp

3) Masa UNI 
 - baru belajar bercinta (*blush)
-baru nak terer komputer,tu pun sebab buat assignment
-masa tu nokia 3210 dan 3310 tersangatla glemer dan mahal ok..aku rasa masa aku beli 6 ratus lebih..huhuh guna duit jpa lak tu huhuh
- suka tukar housing telefon :P
- hp masa tu dah lama baru boleh send sms. tupun TM TOUCH dulu rasanya yg boleh
- starter pack simkad  sgtla mahal...aku rasa max** masa tu rm 100 lebih
-suka main miscall,infact,dari miscall la start ramai menemui jodoh.hahaha!!
- assingment save guna disket
- gila main friendster
- hp skrin kaler sgt mahal..masa ni budak lelaki suka Nokia N-Gaged
- masa ni cerita Ada Apa Dengan Cinta dan Eiffel Im in Love sangat glemer ok..cerita indon plak tu
- suka tgk cerita Winter Sonata dgn Autumn in My Heart ;)


h/p:hahaha menarik ....masa tu berjalan dengan cepat..byk lagi yg perlu diperbaiki sebab memory is a life clock..bezanya bila jam dah habis bateri.boleh beli bateri baru..tapi bila usia habis,bateri xda ok..

No comments:

Post a Comment