Friday, February 4, 2011

Mari Berseloka ^_^

Timbang - timbang naik lagi,
timbang - timbang naik lagi,


bengang jugak aku rasa,
semua usaha jadi sia - sia.

Tapi aku dah agak sebab apa,
metabolisma kurang tu yang aku rasa,

rasa macam joging hari-hari,
makan malam pun dah x lagi,


dulu kalau jalan ade je orang ngorat,
skang ni bunyi swit pun x dekat,


tapi rasa diri ni baru kategori berisi,
harap2 xjadi obesiti,


plan pasni xnak makan nasi,
berterusan oke,bukan nya sehari!!


aktiviti berjoging dah jadi mesti,
tapi tambah jadi 2 jam lagi!!


alamak kenapala manusia  hari ini,
badan slim jugak yang diminati,


kalau x berjaya plan aku ni,
tahun depan pakat buat biggest loser kat sini


aku la orang yang akan berlari,
bila diorang nak cari contestant nanti!!


sebab rasa diri cam nak jadi isteri,
kena cepat kurus sebelum jadi ratu sehari ;P


kalau x berjaya plan aku ni,
aku nak pesan Ayam Goreng MC D!!
BARU AKU PUAS HATI!!

Hasil Pembelajaran: Nak buat satu benda kena istiqamah +usaha...barula berjaya..tata!!

No comments:

Post a Comment