Wednesday, January 18, 2012

Ombak Ghindu..

Ramai sangat orang komen pasal filem ni.Rata- rata memuji.Saya x reti nak komen mengikut bahasa orang filem,sebab saye orang biasa- biasa yang pergi menonton sebab dah baca novel. Sebelum tu,tahniah..kalau x disebabkan Aaron Aziz,Maya Karin, dan Lisa Surihani,confirm cerita ni biasa2 je.. Jangan marah aa...untuk filem ni,saya bagi 2 bintang je...jangan tanya kenapa .tapi nila sebab- sebabnya..


a) Mak Hariz baca buku terbalik, masa dekat sofa tu..xtawla kot2 mungkin buku itu di design sedemikian rupa?


b) Hubby kaya,tapi bagi bini pakai viva je... (saya bukan perlekeh viva.. harap maaf)


c) Perut Izzah herot mase berdakapan dengan hubby dia atas bot.. :D aiiya


d) Nampak macam mikrofon je yang keluar dari belakang baju Izzah masa tengah borak dengan Mila masa nak ending tu?xtawla kalau saya salah..


e)Sakit mata tengok cara Izzah pakai tudung..aduila...kesian Izzah...xsemestinya perempuan kampung xreti pakai tudung...salah tu..kan lebih cantik kalau dibaiki..


f) Sakit telinga dengan suara reporter yang melaporkan pasal Mila balik Malaysia" mila,mila" kenapala suara dia gedik..


Ramai yang menitiskan air mata kot masa tengok cerita ni.Saya dengan Angah je tak..kitorang boleh gelak lagi.. Okey,saya mengaku saya jatuh cinta dengan Aaron lepas tengok filem ni.What to do...can't resist hot guy ;) Saya juga menonton filem ni sebab suka dengan Lisa "Gheda itu Ikhlas,Pasghah itu menyeghah" ..so damn cute!!


gambar xde kaitan dengan review Ombak Rindu..Hanya pasal MAYA KARIM yang tukar jadi hantu

No comments:

Post a Comment