Thursday, March 31, 2011

top 5 my wanted list (before 30)

semua orang merasa tense dgn tempat kerja..x terkecuali aku yg baik dan naif ni...jadi orang cakap,nak meredakan ketegangan..maka fikirkan benda2 yang kita suka..motivate kata orang..ok kita mulakan dengan benda2 remeh dulu...



1.a good make up kit (estee lauder block buster set)- aku memang nak benda ni dari dulu lagi...tunggu la bulan 9 ni...akan kulabur duitku sikit..hihihi

2.a good handbag- ni pun ikut nafsu jugak..takpala..nafsu nak melawa..bukan nafsu yg xx pon...paling penting aku guna duit sendiri..

3. a good vacation - oversea la of course..teringin betul la....orang lain semua dah rase..aku je belum..so...next year..dapat je dividen..Bali jum?



4. A nice house - tunggu duit kwsp la lagi 2 tahun...aku nak beli rumah yg selesa for my parents....rumah lama sewa la...duit nya aku amik..wawawa..bes bes



5..lastly… - a six pack,  a rich  a good  +loyal + non smoking  hubby yang beriman ..boleh membimbing ke arah kebaikan.. paling lekeh macam fahrin ahmad…ermm boleh before 30 ke?:)


No comments:

Post a Comment